Tuesday 26 December 2017

System handlu milionami forex


Co 8216Million Dollar Trader8217 może nas nauczyć o handlu .. Anton Kreil jest przedsiębiorcą, instruktorem, dyrektorem Instytutu Handlu 8211 prywatną organizacją pomimo instytucjonalnie brzmiącej nazwy i czegoś w rodzaju gwiazdy delty, po pojawieniu się w brytyjskiej telewizji reality program, zwany Million Dollar Trader, w którym on i holenderski menedżer funduszy hedgingowych Lex Van Dam stworzył coś, co można by nazwać przerobioną na telewizję wersją Richarda Dennisa8217 znanego eksperymentu Turtle Trader, w którym Dennis założył się z przyjacielem mógłby wziąć garstkę ludzi z ulicy, którzy nic nie wiedzieli o handlu, i przekształcają je w wielu milionerzy handlowców w ciągu kilku tygodni. Gdy Dennis udało się pokazać Żółw prostą metodą handlu kanałami Donchiego, Kreil i Van Dam spektakularnie nie powiodły się, ponieważ większość handlowców z MDT poniosła straty, a zwycięzca konkursu tylko w ciągu 2 miesięcy osiągnął 1,0-krotność, że eksperyment trwało się niewątpliwie na trzytygodniowe powroty oryginalnych żółwi Dennis8217. Może to być spowodowane tym, że handlowcy z targów wydawali się kupować na podstawach samych siebie, gdzie żółwie Dennis8217 używały technicznego systemu trendu. Doświadczenie zbiegł się z kryzysem finansowym w 2008 r., W którym zapasy przeszły przez podłogę, a niektóre z najbardziej dramatycznych scen z serii pokazują handlowców walczących o duże utraty pozycji, a Kreil czasami musi interweniować, aby zapobiec jeszcze krwotokom. Kreil trudno ukryć pogardę dla niektórych uczestników, którzy pochodzą z różnych środowisk, ale don8217t mają coś zbliżającego się do poziomu jego wiedzy. Kreil był kiedyś gwiazdą handlową w Goldman Sachs, co zdaje się wspomniał o prawie każdej dostępnej okazji w internecie i wyraźnie mu nie uwzględniał tragedii beta wysłanych przez Lexa, aby mu wychować się w serii miniaturowych targów handlowych w mieście - podłogowa cieplarnia. Kreistysta Kreuz uważa, że ​​nawet przyjaciele mogą być kupieni jako konkurs, który prowadził na swoich stronach internetowych poświęconych weryfikacji. Były przedsiębiorca Goldman8217s zaproponował, aby kogoś, kto był skłonny zaprosić go do nagrody, wygrał wakacje na jego alpejskim kawalerze w Phuket. Co zaskakujące, Anton 8216ForReal8217 zyskał w wyniku setki nowych przyjaciół. Następnie wyreżyserował zwycięzcę z kapelusza z trzema swoimi flunkami w mieście, które można obejrzeć na youtube. W swoim znakowym stylu prezentacji staccato, z jego ząbkowanym ziarnistym ziarnkiem, a nawet patrzy na niego z wyrzutem 808178 Gordon Gecko żelowane włosy 8211, takie jak śmierć skierowana do wszystkich jego przyjaciół w piekle. I zwycięzca konkursu jest 8230 Wciąż, co może Kreil, rzekomy 8216master sprzedawca8217 8211, który zapytał, co przyniósł mu więcej pieniędzy, handlu czy szkolenia, powiedział: "Handel 8211 uzdolnia zwykłego śmiertelnika jak ja, z jakiego rada możemy się zebrać jego liczne występy w wywiadach w internecie, bez konieczności zapisywania się na jeden z jego 2000 plus kursy handlowe Kreil8217s porady na temat handlu na rynkach finansowych: handel jak pro: Kreil8217s etos jest nauczyć handlu detalicznego, jak handlować przy użyciu tej samej metodologii, profesjonalny przedsiębiorca instytucjonalny. Myślę, że wadą tego jest to, że zdaje się opierać się głównie na podstawach i arbitrażu, i chociaż użyteczne jest użycie tych technik, z porównania już wykonanego z czysto technicznym podejściem Dennis8217s, które działa dobrze, handel samymi podstawami może być niebezpieczny z perspektywy czasu. Zapomnij o technice Jak już wspomniałem, Kreil w ogóle nie wykorzystuje technik. Faktycznie kiedyś zauważył, że nie może zrozumieć, w jaki sposób ktoś mógłby osiągnąć sukces na giełdach i grach na wykresie. Kreil jest firmą Fundamentalist. Osobiście uważam, że jego niebezpieczne transakcje na czystych podstawach są równie niebezpieczne, jak w czystych technologiach, z którymi handlujesz z Twoim okiem. Don8217t nad handlem Według Kreil i jego guru z instytutu, jednym z głównych powodów, dlaczego tak wielu Handlowców Detalicznych nie jest zawyżone. Jego filozofia idzie w parze, zamiast tworzyć 10 przeciętnych interesów, robić cztery naprawdę dobre, bez pozostałych sześciu śmieci, tak w skrócie: dyskryminacja amp eliminuje. Słyszałem to już wiele razy, a także uważam, że jest bardzo ważny i jest jednym z głównych kluczy do sukcesu w handlu. Pomysły, pomysły, pomysły Część jego metody polega na myśleniu poza skrzynką i w różnych sektorach, na przykład jeśli udziały producenta samochodów zaczną wykazywać straty po złym wyniku zarobkowym, co może mieć taki wpływ na branżę Czy są najważniejsze dostawcy silników, części, które mogą mieć wpływ na obniżenie ich ceny akcji, czy mogłyby one zostać skutecznie zwarte Czy główni konkurenci firmy produkującej biżuterię8217 mogą podnieść ceny cen w wyniku złego wykonania rywali It8217 tego rodzaju podejścia. Poznaj swoje rzeczy Według Kreil i jego mentorów klienci najbardziej detalicznych handlowców don8217t zrozumieć, gdzie siedzą w złożonym eko-systemu finansowego. Oznacza to, że don8217t zawsze rozumie, dlaczego różne części systemu cierpią z powodu konfliktu interesów, jak to ma wpływ na ceny i sposób, w jaki pośrednik jest handlowy, pasuje do całego finansowego łańcucha żywieniowego. W wyniku tego mogą łatwo dostać gobbled przez większych zwierząt. Jeśli jedziesz na jedno z seminariów instytutu Kreil8217s, jeden z jego facetów nauczy Cię wszystkiego o Twoim miejscu w systemie, a także o innych informacjach, a co jeszcze bardziej seminar8217 jest bezpłatny i odbywa się na całym świecie. Take-away: Handel jak 8216ForReal8217 lub wsunąć na skórkę banana Jeśli Anton został poproszony o poświęcenie Antonowi I don8217t, pomyśl, że tak. W Million Dollar Traders nie natknął się na gwiazdę handlową, nie był dokładnie przepełniony perłami mądrości, aby pomagać uczestnikom, albo wydawać się świecić, przekazując swoją mądrość na rynkach nowicjuszom, raczej wydawał się całkiem oszołomiony przez upadek na giełdzie. Oczywiście nie było go na próbę, ale on po prostu nie wydał tej jakości gwiazdy lub wiedzy. Nigdy nie widziałem rekordów handlowych Anton8217, więc jak możemy być pewni, że jest tak skuteczny, jak twierdzi. Fakt, że unika analizy technicznej, tak bardzo mnie obchodzi, moim zdaniem, potrzebna jest właściwie oba rynki handlowe. Z jednej strony mówi, że dobrzy handlarze mają doskonałe wyniki w wykrywaczach kłamstw, a nawet w jednym wywiadzie online, powiedział, że opuścił Londyn po Million Dollar Traders, ponieważ: wszyscy chcieli być moim przyjacielem. Słabo brzmiąca opowieść wydawana złym prasowym bankierom miała w tym czasie z powodu kryzysu finansowego bardziej prawdopodobne, że jest odwrotnie. A jeśli wszyscy chcieliby być twoim przyjacielem Antonem Dlaczego kupujesz przyjaciół na Facebooku? O autorze Jestem analitykiem forex, handlowcem i pisarzem. Miałem karierę pisania artykułów na stronach internetowych i czasopism, począwszy od sektora turystycznego, a następnie w Forex. Używam w mojej prognozie kombinacji technicznej i fundamentalnej analizy. Kiedy przystąpiłem do Forex4you w 2017 r., Uważam, że to świetna okazja do pracy jako analityk międzynarodowego pośrednika. Zapewniam prognozy techniczne zawierające jasne punkty i cele, a także artykuły o tematyce podstawowej i handlowej. Powodzenia i szczęśliwego handlu Podobne posty 1 kwietnia 2018, 16: 41: GMT 0 5 lutego 2018, 17: 02: GMT 0 22 stycznia 2018, 15: 01: GMT 0 I to nie wszystko. moje konto jest oficjalnie zweryfikowane myFxBook. Są to PRAWDZIWE wyniki. Zweryfikowane przez zaufaną stronę trzecią. I spójrz na ten zrzut ekranu myfxbook. Z biurka: William Morrison Szanowny Ufał Sfrustrowany Forex Trader, To naprawdę Ci pomogło. Jeśli przed rokiem postawiłeś 250 na koncie przy użyciu mojej całkowicie wyjątkowej, automatycznej maszyny do naliczania zysków na Forex, a teraz sprawdziłeś, powróciłbyś do fajnego 1.295.161,50, patrząc na ciebie w twarz, mówiąc: "Zafakturuj mi. Youd REALLY tak, prawda Więc zwróć szczególną uwagę. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to STOP. STOP walczący o opanowanie trudnego systemu handlu Forex. ZATRZYMUJ SIĘ do snu, czekając na dobry handel, a mimo to go brakuje. STOP walczyć z mentalną walką o chciwość wobec strachu. STOP szukając sposobu zarabiania zautomatyzowanych zysków z Forex. Przestań zazdrościć tym, którzy wydają się gotów na Forex łatwo. ZATRZYMAJ swoje życiowe pieniądze inwestycyjne na śmieci, które nie dają WARTOŚCI. Poważnie. Weź drugą chwilę, aby po prostu ZATRZYMAĆ wszystkie te bariery na drodze do bogactw. Jeśli walczyłeś o PIP lub zautomatyzowane zyski, to wiem, jak bardzo jesteś sfrustrowany. To dlatego musisz wziąć głęboki oddech i STOP. Tak wiele ciężarów pracuje, aby odwrócić uwagę od jednego z najważniejszych zasad życia: najprostszym rozwiązaniem jest najlepsze. Chcę, żebyś trzymał się tego, bo wrócę do tego później. Zanim dam ci znać kim jestem, chcę porozmawiać o twoim głównym celu: ty. Możesz nie myśleć, że zautomatyzowany system handlu Forex może pompować prawdziwe, dostępne do wydania pieniądze bezpośrednio na konto bankowe w dzień iw dzień. To dobrze, chcę, żebyś był sceptyczny. Bycie sceptycznym oznacza, że ​​jesteś mądry. A praca mądra zamiast ciężkiej pracy jest jednym z kluczowych sekretów zabijania go na rynku Forex. Aby zyskać duże zyski na rynku Forex bez podnoszenia palca i spędzania nawet jednej minuty na badaniach, musisz poznać inną prawdę. Wszyscy i wszystko, co napotkaliście sprawia, że ​​handel ForEx wydaje się WIELE trudniejszy, niż jest w rzeczywistości, i co prawda, może to być bardzo trudne, jeśli sam sobie poradzisz. I pamiętaj, chodzi o pracę inteligentną i zdecydowanie nie o ciężkiej pracy. Pamiętaj, że najprostsze rozwiązanie jest najbardziej poprawne. Dlaczego nie powinno być inaczej z Forex To nie jest inne. Ale ci, którzy podkładają portfele za ciężko zarobione pieniądze inwestycyjne, muszą cię przekonać, że jest to zbyt trudne. Muszą cię mistyfikować. To właśnie utrzymuje ich w biznesie. Jeśli jakiś bankier-inwestor-gorący strzał w garniturze i krawacie powiedział ci, że możesz zarobić milion dolarów rocznie na wakacjach i ciesząc się swoim życiem, wszystko na własną rękę, z prostym oprogramowaniem, cóż, nie zatrudniłbyś go poradzić sobie z inwestycjami Zamiast tego, cóż, oto jesteśmy. Ten dzień jest dzisiaj. z wyjątkiem Im nie hot bankowego inwestora. W rzeczywistości, nawet nie jestem guru Forex, a nie wszystkiego, co działa. Zamiast tych rozległych badań, które NIGDY nie zmniejszają ryzyka utraty. Zamiast radzić sobie z dowolnym z tych stresów. Postanowiłem odrzucić i wyszkolić Maszynę, aby zarobić mi moje bogactwa, a to przyniosło niesamowite dodatki: Maszyna nigdy nie chce cięcia. Zyski są twoje. W rzeczywistości. z moją rewolucyjną strategią handlu walutowego i systemem automatyki rutynowej, będziesz mniej pracować i zarobić więcej pieniędzy niż kiedykolwiek. Ale teraz, krótko omawiam, co ta maszyna Forex dla ciebie zrobi. Być może wcześniej spotkałeś inne roboty Forex na sprzedaż online. Jeśli tak, to założę się, że twórca podzielił się z tobą historią o tym, jak był spłukany, zrozpaczony, smutny, płaczący itd. Potem spotkał kogoś, kto miał robota Forex, a on zrobił betquot, że mógłby go ulepszyć, i jeśli udało mu się utrzymać robot. Tak. jest to historia z puszki. To nie moja historia. Będę bardzo, bardzo prosto z tobą. Nie byłam tak spłukana, że ​​wpatrywałam się w bezdomność w twarz, kiedy robiłam to oprogramowanie, ale byłam jedną z następujących rzeczy, skinięcie głową, jeśli masz na myśli: opracowałem oprogramowanie od ponad 18 lat. To, co robię i co mnie rozświetla. Ale pracując dla dużego towarzystwa, który zarabiał na moich talentach 1000 razy więcej niż ja, zawsze pozostawił ten nieprzyjemny smak w moich ustach. Chciałem napisać własną kontrolę i żyć własnym życiem na własnych warunkach. Tak więc zrobiłem to, co chcesz dzisiaj zrobić: kupiłem automatyczny robot do handlu walutami. Właściwie to skończyłem kupując 6 robotów walutowych w ciągu 2 lat, i chłopcze, czy każdy z nich brzmiał dobrze, Ale kiedy nadszedł czas, aby umieścić moje prawdziwe pieniądze inwestycyjne w nich, chłopcze. czy działają słabo. Oto niektóre z powodów, dla których inni doradcy Forex (EA lub roboty) nie działały dla mnie i nie będą pracować dla ciebie: Inne koty Forex dopasowują się do testów na zapleczu. co oznacza, że ​​wyniki są fałszywe. Po tym, jak wpuściłem pieniądze do szóstego słabo działającego robota, wiedziałem, że nie ma sposobu obejścia tego, co musiałem zrobić, aby spełnić moje marzenie o wciągnięciu automatycznych zysków na Forex: samemu stwórz robota. Stworzenie tego robota było naprawdę cholernie trudne. Mam bardzo wysokie standardy. Mój robot Forex musi absolutnie zarabiać na prawdziwym koncie. z możliwie bezpiecznym ryzykiem stosunku nagród, jak to tylko możliwe (czyli tak blisko ryzyka ZERO, jak to możliwe przy dokonywaniu transakcji). Tak więc musiałem pracować. Próbowałem, testowałem, nie udało mi się. Następnie wypróbowano, przetestowano i trochę zawiodłem. zastanawiał się, czy to naprawdę niemożliwe. Konsultowałem się z przyjaciółmi, próbowali pomóc, ale tak naprawdę nie. Zrobiłem to przez ponad 1,5 roku. (Nic dziwnego, że na tym rynku nie było świetnego bota na rynku Forex, są one trudne do perfekcyjnego zaprogramowania). Potem przypomniałem sobie jedną z moich zasad życia: najprostsze rozwiązanie jest najbardziej poprawne. Pamiętaj, że z poprzednich Heres, gdzie staje się gamechanger dla Ciebie. Ta myśl dała mi przełom, który Im tak bardzo cieszy się z wami dzisiaj, a ta myśl także jest powodem, dla którego Million Dollar Pips jest 100 unikatowy. w przeciwieństwie do innego robota lub EA, z którymi się spotkasz. Million Dollar Pips jest zaprogramowany do handlu na wykresie 1M. Ma bardzo ścisłe straty, aby chronić Twoją inwestycję. Wykorzystuje prostą kombinację wskaźnika i akcji cenowej do wykrywania i łamania małych skalpów głowy przy użyciu prędkości maszyny przy użyciu inteligentnych technik końcowych. Million Dollar Pips ma doskonałą stopę zysku, a także bardzo dużą liczbę transakcji, wykorzystuje dyfuzję ryzyka. Zrobiono ZBAWIENIE. i dlaczego: Więc, zbudowałem maszynę z zyskiem z transakcji Forex w rewolucyjny sposób, z całością mnóstwa nowych kodowań i przeprowadziłem kilka testów. Wyniki, nie żartowałam, zrobiły mi usta. Bazując na 5 latach testów przy użyciu wysokiej jakości danych, przy początkowym depozycie w wysokości 250, otrzymujemy niewiarygodne 10 821 556,40 z maksymalnym ryzykiem 6,82 konta (przewiń do pełnego testu) Zrobiłem wiele testów i chciałbym pokaz im. Testy te są zbyt duże, aby można je było wyświetlić na tej stronie, dlatego podaj swój adres e-mail poniżej, a ja natychmiast wyślemy do Ciebie e-mailem moje testy pokazujące zyski Osiągnięte zyski w milionach dolarów Moje raporty z testów zwrotnych są zbyt duże, aby być pokazane na tej stronie. Wprowadź poniżej swoje dane, a natychmiast wyślę Ci e-mailem moje raporty z testów. To są rzeczywiste zyski, które moja maszyna sama utkwiła na moim koncie. I zamiast składać tony niewiarygodnych roszczeń, uważam, że najlepiej jest pozwolić, aby moje konto Forex przeprowadziło wszystkie rozmowy. Czy jesteś gotowy, aby wejść na rynek Forex, największy rynek na świecie, a na końcu wziąć swój udział w gotówce. i więcej Oczywiście, że tak. Ponownie, odpowiedź jest prosta. Rynek Forex jest po prostu cholernie duży. Bez względu na to, ile osób uruchomi oprogramowanie w tym samym czasie, nie zmniejszy to jego skuteczności. Biliony dolarów są sprzedawane codziennie, więc dzielenie się tym oprogramowaniem nie ma żadnego negatywnego wpływu na moje zarobki. I po to, żebyś wiedział, jak śmiertelnie poważny jestem, zwróć szczególną uwagę. Przychody ze sprzedaży tego oprogramowania trafiają bezpośrednio na moje konto inwestycyjne Forex i są wielokrotnie pomnażane przez oprogramowanie. Zgadza się. Dosłownie wkładam pieniądze tam, gdzie mam usta. Na ten temat zastanawiałem się przez chwilę, ile obciążyć mojej maszynie generującej zysk. Zastanawiałem się, jak potężna jest i jak szybko koszty zostaną zwrócone przez oprogramowanie, i dosłownie miliony dolarów, które może przelać na konto bankowe, i zdecydowałem, że miesięczne płatności w wysokości 299 będą więcej niż uczciwe. Skontaktowałem się z przyjaciółmi, którzy pomogli mi przypomnieć sobie sytuację, którą spędziłem w poprzednich latach, jedną z 9-5 ciężkiej pracy z niewielkimi pieniędzmi po wynajmie i sklepach spożywczych. Nie mogłem wtedy zobowiązać się do miesięcznych rat i rozumiem, że wiele osób nie może teraz podejmować tego typu zobowiązań. Nie chciałem, aby to było powodem, dla którego przegapiłeś prawdziwego zmieniającego życie, więc postanowiłem jednorazowo zainwestować 147. Tak. Tylko 147 za najpotężniejsze dostępne oprogramowanie do generowania zysku, w tym wszystkie aktualizacje. Jeśli jesteś szczęściarzem, że znalazłeś tu swoją drogę podczas mojej premiery produktów, czeka Cię prawdziwa przyjemność. Ponieważ jestem tak pewny, że moje systemy potrafią produkować dochody z pracy na dzień, CHCĘ je wykorzystywać. Pozwól że Cię o coś zapytam. co zrobisz z wolnego czasu i ułożonego konta bankowego Pomyśl o tym przez sekundę. Podróżuj tam, gdzie zawsze chciałeś Weź udział w zajęciach, które zawsze interesowały Cię Kupuj gadżety i samochody, których zawsze pragniesz To wszystko jest teraz na wyciągnięcie ręki. Gdy uzyskasz natychmiastowy dostęp do Million Dollar Pips, zainstalujesz i skonfigurujesz oprogramowanie, korzystając z moich prostych wskazówek krok po kroku. Następnie pozwól bestii rozluźnić się i obserwuj zyski. Otrzymasz także natychmiastowy dostęp do sekcji tylko dla członków, pełnej informacji i przewodników, mających na celu przytrzymanie twojej ręki i doprowadzenie cię wprost do pieniędzy. Faktycznie, jestem tak pewny siebie zarabiając na tym systemie, że będę. Usuń całe ryzyko. Uzyskaj natychmiastowy dostęp do robota Million Dollar Pips i korzystaj z niego przez 30 dni. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, otrzymasz pełny, bezproblemowy zwrot pieniędzy. Gotówka, która może wypełnić Twoje konto Forex przez cały dzień, każdego dnia. znaczenie. Z niecierpliwością czekam na Ciebie w środku Do swojego sukcesu, P. S. - Jeśli walczysz z Forex i zgodzisz się, że prosta droga jest NAJLEPSZA, robot Million Dollar Pips jest gotowy, aby twoje fantazje na temat łatwych, autopilotów się spełniły. P. P.S - Pamiętaj, że możesz zacząć korzystać z Forex dziś z całkowicie nie ma ryzyka. Korzystaj z oprogramowania, które lubisz przez 30 dni, a jeśli zdasz sobie sprawę, że nie jest ono dla ciebie, z chęcią udzielę ci pełnego zwrotu. P. P.P. S - Aby zabezpieczyć kopię robota Million Dollar Pips w cenie 147, należy zamówić teraz. Masz każdy powód, aby zacząć zarabiać na moim oprogramowaniu DZISIAJ. Wymóg odpowiedzialności rządu Stanów Zjednoczonych - Commodity Futures Trading Commission Kontrakty futures, walut i opcji mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko. Musisz być świadoma zagrożeń i być gotowym zaakceptować je w celu inwestowania na rynkach kontraktów futures i opcji. Nie handluj z pieniędzmi, na które nie możesz marnować. Nie jest to ani próśba, ani oferta dla kontraktów terminowych BuySell lub opcji. Nie jest reprezentowana żadna reprezentacja, że ​​jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do omówionych na tej stronie. Dotychczasowe wyniki każdego systemu obrotu lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Reguła CFTC 4.41 - WYNIKI W HIPOTETYCZNEJ LUB SYTUROWANEJ WYNIKACH WYKONANIA WYRAŻONYCH OGRANICZAŃ. NIE PRZEWIDZIEĆ, ŻE INNE WYNIKI WYDAJNOŚCI, SYTUROWANE WYNIKI NIE UDZIELAJĄ RĘCZNEJ REKRUTACJI. Także od czasu, w którym targi nie zostały wykonane, rezultaty mogą być niższe od rekompensat dla skutków, jeśli jakiekolwiek są pewne czynniki rynkowe, takie jak brak płynności. SYMBOLE PROGRAMY TRADYCYJNE W OGÓLNYCH MOGĄ ZOSTAĆ FUNKCJONOWANE Z FUNKCJONAMI, KTÓREGO ZOSTAJE ZAPROPONOWANE ZE ŚWIADECTWO HINDSIGHT. ŻADNA OŚWIADCZENIE ZOSTAŁO WYKONANE, ŻE JAKĄKOLWIEK KONTO LUB JEST LIKWIDOWANE DO OSIĄGNIĘCIA ZYSKU LUB STRATY podobne do tych, które zostały ujawnione. Wszystkie informacje na tej stronie internetowej lub jakiejkolwiek książce elektronicznej lub oprogramowaniu zakupionym w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i nie mają na celu doradztwa finansowego. Wszelkie oświadczenia dotyczące zysków lub dochodów, wyrażone lub domniemane, nie stanowią gwarancji. Rzeczywisty handel może prowadzić do strat, ponieważ nie gwarantuje się żadnego systemu obrotu. Użytkownik przyjmuje pełną odpowiedzialność za swoje działania, transakcje, zyski lub straty i wyraża zgodę na przechowywanie milionów pipsów dolarowych i wszelkich autoryzowanych dystrybutorów tych informacji w sposób nieszkodliwy na wszelkie możliwe sposoby. Million Dollar Pips, Copyright 2017, Wszystkie prawa zastrzeżoneOne portfel Million Dollar Portfolio systemu transakcyjnego One Million Dollar to wielosystemowe portfolio przeznaczone do handlu w Tradestation, MultiCharts i NinjaTrader. Celem tego portfela jest osiągnięcie średniego rocznego zysku na poziomie 25, przy utrzymaniu wypłat mniejszych niż 10. Uważamy to za konserwatywne podejście do kontraktów terminowych na handel, ponieważ większość strategii to strategie dziennych transakcji. Portfel One Million Dollar to 17 systemowych, wielozakresowych portfeli. Jest to zaktualizowana rekomendacja portfela na rozpoczęcie handlu w dniu 9 listopada 2018 r., Dzień po wyborach. Dodaliśmy dodatkowe strategie od ostatniej aktualizacji we wrześniu, które obejmują Tick Pulse E-mini SampP, Gap Fill i Reverse E-mini SampP, Gap Fill and Reverse Ropa naftowa, cotygodniowe zapasy ropy naftowej i olej po godzinach. W tym portfelu znajdują się trzy strategie handlu wahadłowego, podczas gdy pozostałe 14 strategii to strategie handlowe. Stosujemy te same strategie, które są używane w portfelu 100K, ale handlujemy 7 kontraktami na wszystkie strategie, z wyjątkiem dwóch strategii wahadłowych i dwóch strategii Gold, które wymieniają 2 kontrakty zamiast 7. Maksymalny zwrot od 2008 r. Wynosi w przybliżeniu 7,0. Nie wszystkie rynki kontraktów futures były przedmiotem obrotu elektronicznego przed 2008 r. Z tego względu rok 2008 jest punktem wyjścia, w którym wszystkie systemy są częścią krzywej kapitałowej, mimo że sprawozdanie sięga 1997 r. Dane sprzed 2008 r. Reprezentują tylko niektóre z systemów będących w obrocie. Trzy z nowych systemów nie mają danych powracających do 2008 roku. Obejmuje to Tick Pulse E-mini SampP, Gap Fill and Reverse Crude Oil oraz Gap Fill i Reverse E-mini SampP. Najgorszy przegrany dzień to około -3,0, a najlepszy dzień zwycięstwa to około 5,2. W zależności od Twojego pośrednika rzeczywisty depozyt na sprzedaż tego portfela wynosi od 250 000 do 450 000. Wydajność jednego miliona dolarów dla handlu od 9 listopada 2018 r. Wydajność do 28 lutego 2017 r. 25 runda zwrotu w dół i prowizja 17 strategii obejmują: Cobra III E-mini SampP 15m R12 Tick Puls Cobra Crude Oil v3 SR CounterTrend Crude Oil 800 PT Ropa naftowa po godzinach Ropa naftowa Tygodniowe zapasy Wypełnienie luki i odwrotne wypełnienie ropą naftową Wypełnienie i odwrócenie E-mini SampP Gold Spike II MM Surge Exit Indeks giełdowy Swing E-mini SampP DayTrade Gap Dalej IIB E-mini SampP Cobra Euro Waluta Soja Day Trader III SR CounterTrend Gold EVP-2 1m Gold Swing Soybeans Conservative Swing Wyniki hipotetycznego posiłku mają wiele nieodłącznych ograniczeń, z których niektóre są opisane poniżej. Nie jest reprezentowana żadna reprezentacja, że ​​jakiekolwiek konto będzie lub może przynieść zyski lub straty podobne do tych, które zostały pokazane. W rzeczywistości często występują ostre różnice między hipotetycznymi wynikami w zakresie wyników a rzeczywistymi wynikami uzyskanymi dzięki dowolnym konkretnym programom handlowym. Jednym z ograniczeń hipotetycznych wyników wydajności jest to, że są one ogólnie przygotowane z korzyścią w perspektywie. Ponadto Hipotetyczny obrót nie wiąże się z ryzykiem finansowym, a żaden hipotetyczny dokument handlowy nie może w pełni odzwierciedlać skutków finansowego ryzyka związanego z faktycznym obrotem. Na przykład zdolność do znoszenia strat lub do przestrzegania określonego programu handlowego pomimo strat handlowych są punktami materialnymi, które mogą również niekorzystnie wpływać na rzeczywiste wyniki handlowe. Istnieje wiele innych czynników związanych z rynkami w ogóle lub realizacji jakiegokolwiek konkretnego programu handlowego, który nie może być w pełni uwzględniony przy przygotowywaniu hipotetycznych wyników wydajności i wszelkich, które mogą mieć negatywny wpływ na wyniki transakcji. Te tabele wyników i wyniki są hipotetyczne w naturze i nie reprezentują obrotu w rzeczywistych kontach.

No comments:

Post a Comment